Úvod  |  Obory  |  Retail a maloobchod  |  S čím můžeme pomoci

Retail a maloobchod - S čím můžeme pomoci

Back office procesy 

  • Plánování a nákup(plan and source) – příprava obchodních plánů na základě prodejů v jednotlivých prodejních kanálech. Centrální řízení objednávek u globálních dodavatelů. 
  • Produkty/zboží(merchandise) – řízení kategorií produktů a sortimentů, optimalizace zisku díky pokročilé cenotvorbě, efektivní správa zásob napříč kanály. Pružný systém správy produktových atributů. 
  • Propagace(promote) – prodej různých značek pomocí různých kanálů, víceúrovňové věrnostní programy, sledování obchodních výsledků podle prodejů nebo reklamních kampaní. 
  • Řízení dodávek(deliver) – automatizace správy zásob a nákupu, efektivní správa logistických procesů (skladování, doplňování zásob na prodejnách, přeprava), aplikace metod Buyers push a Cross docking, generování a tisk etiket a regálových štítků. 
  • Řízení skladu a dopravy– integrace s moduly pro řízení skladu a dopravy. 
  • Centralizovaná správa prostředí– možnost efektivní úpravy rozhraní pokladního systému a tiskových výstupů pomocí centrálního nastavení a automatizovaná distribuce na pobočky. 
  • Tvorba maloobchodních cen– optimalizace zisku díky pokročilé cenotvorbě (slevy, množstevní slevy, kombinační slevy, mezní slevy – nastavení dle skupin sortimentu a uplatňování cen v konkrétních hodinách). 

Front office procesy 

  • Prodej (sell) – podpora vícekanálového prodeje (multichanel) s možností kombinace jednotlivých kanálů (objednávka přes e-shop, vyzvednutí v prodejně apod.), vytvořené rozhraní pro efektivní napojení na existující e-commerce řešení. 
  • Služby(service) – poskytuje zaměstnancům 360° pohled na zákazníka i na zboží bez ohledu na prodejní kanály, automatické generování doporučených produktů, napojení na pokročilé modely predikce (umělá inteligence – AI), efektivní zpracování objednávek pomocí mobilních POS (buďte nablízku zákazníkovi), správa zaměstnanců na prodejně (workforce management). 
  • Správa skladu– podpora příjmu a výdeje zboží na sklad prodejny a provádění inventur pomocí pokladního terminálu POS. 
  • Práce s hotovostí– podpora práce s hotovostí (více měn, uzávěrky pokladen, trezor…) a napojení na platební terminály. 
  • Komplexní řešení pokladních systémů – pokrývá všechny potřeby a požadavky oboru maloobchodu na ERP informační systém a pokladní systém – více informací o partnerském spojení Microsoft Dynamics 365 Business Central a POS NG Retail
 
Poptávka