Zlepšování kvality služeb – s využitím síly umělé inteligence (AI) snadno identifikujete příležitosti pro zlepšení svých služeb. S chytrými analytickými nástroji a přehledy Power BI (Business Intelligence) dokážete pružně reagovat na klíčové ukazatele výkonnosti (KPI) a zvyšovat spokojenost zákazníků.
Odbornost a profesionalita – díky automatizaci rutinních procesů se můžete plně soustředit na zvyšování znalostí a zkušeností svého týmu. S nástroji Machine Learning budujete znalostní bázi dostupnou pro všechny členy týmu. Vaši lidé tak budou při setkání s klientem vždy perfektně připraveni vyřešit všechny dotazy a požadavky.
Personalizovaný marketing – individualizace při jednání s klientem je pro oblast poradenství klíčová. Řešení Dynamics 365 vám poskytne 360°pohled na zákazníka. S nástroji pro multikanálovou komunikaci dokážete řídit i více konverzací najednou, a přitom zachovat osobní přístup. Díky dokonalé znalosti svých zákazníků dokážete vytvořit efektivně zacílené kampaně.
Obchodní příležitosti – přizpůsobte si kombinace aplikací pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) přesně na míru vašemu podnikání. Mějte pod kontrolou všechny obchodní příležitosti od objevení až po realizaci díky integrované platformě pro oblasti obchodu, marketingu, online komunikace, řízení dokumentů a další.
Řízení projektů – malé, velké i ty největší projekty zvládnete s přehledem od plánování přes realizaci až po finální vyhodnocení s řešením Project Service Automation.
Budování a vedení týmu – jedinečnost služeb a schopnost odlišení se od konkurence v oboru poradenství tvoří především lidé. Využijte strategické nástroje pro získání žádaných odborníků, motivujte svůj tým. Podporujte své zaměstnance v rozvoji a spolupráci s technologiemi Microsoft Dynamics pro řízení lidských zdrojů.