Péče o klienty
Naše podpora - váš rozvoj. Svěřte starost o vaše IT do rukou profesionálů z Konica Minolta IT Solutions Czech.
Pomůžeme vám s budováním firmy, řízením výroby či obchodních aktivit, vedením a vzděláváním zaměstnanců, vytvořením a plněním firemní strategie a procesů, ale především najít cestu ke spokojeným a loajálním klientům. Kombinace zkušeností Konica Minolta, jejího velkého porozumění zákazníkům a inteligentních služeb Microsoft poskytuje výraznou výhodu, zejména pro střední firmy a velké podniky.
Poskytujeme nejen IT řešení na platformě Microsoft pro řízení firem (ERP a CRM), ale i aplikace pro řízení dílčích firemních procesů (např. řízení firemní flotily, vytěžování dokumentů, digitalizace dokumentů aj.). Naším cílem je zákazníkům pomoci s digitální transformací, která může zahrnovat elektronizaci dokumentů, virtuální kancelář, bezproblémovou týmovou spolupráci při práci na home office, ale i celkové nastavení podnikových procesů vč. bezpečnosti, ochrany dat, nastavení technologické strategie či v oblasti licenčního poradenství Microsoft.
Naším klíčovým úkolem je přinášet klientům informace o nových produktech, možnostech rozšíření jejich stávajícího podnikového systému a nových technologiích, které jim mohou pomoci k lepším obchodním výsledkům a řízení celé společnosti.
Péče a podpora patří ke stěžejním oblastem našeho servisního oddělení, které patří mezi největší v České republice a jež čítá více jak 30 osob. Nabízíme podporu formou on-line helpdesku, který zákazníkům umožňuje mít přehled o stavu řešení jejich požadavku, definici jasných Service Level Agreements, hotline apod..
Pracovníci týmu servisu poskytují své služby klientům jak vzdáleně, tak i v sídle jejich společností. Orientujeme se na komplexní služby, mezi které např. patří: nezávislé analýzy stavu společnosti, školicí a konzultační činnost, systémová integrace či zajištění auditů. Snažíme se o rychlou, účinnou a všestrannou podporu a péči.