Sdílení báze znalostí pomáhá kvalitní péči o zákazníka
Znalostní management je proces vytváření, správy, používání a sdílení znalostí a informací organizace. Cílem každého řešení pro správu znalostí je co nejlépe využít informace, které firma má. Modul Knowledge Manager v Microsoft Dynamics 365 umožňuje organizacím poskytovat informace jak svým zaměstnancům, tak zákazníkům vytvářením a správou článků o znalostech, které by lidé mohli hledat.
Komplexní znalostní báze je klíčem ke zvýšené spokojenosti klientů a zlepšení produktivity uživatelů. Články znalostí mohou řešit libovolný počet problémů, se kterými se zákazníci setkávají při používání produktu nebo služeb vaší firmy. Typy článků znalostí mohou zahrnovat řešení běžných problémů, dokumentaci produktu nebo funkce, odpovědi na často kladené otázky (FAQ), stručné informace o produktu a další. Pomocí editoru formátovaného textu lze vytvářet znalostní články, formátovat obsah nebo vkládat videa a obrázky.
O řešení Microsoft Dynamics 365 Customer Service a jeho nasazení vám rádi poskytneme více informací. Stačí kliknout na tlačítko „Mám zájem“ vpravo dole.
Co umožňuje řešení znalostního managementu?
- Vytvářet a navrhovat znalostní články – pomocí editoru formátovaného textu lze vytvářet bohatý a dobře formátovaný obsah pro e-maily a znalostní články.
- Správa životního cyklu článku – k řízení životních cyklů článků nebo k vytváření nových procesů lze použít hotové obchodní procesy.
- Správa historie verzí článku – správa aktualizací článků bez narušení živých nebo publikovaných článků.
- Přeložit články – poskytuje překlady článků do více jazyků.
- Publikovat články – publikování článků, jakmile jsou schváleny, nebo naplánování jejich pozdějšího publikování. U článků lze také nastavit datum vypršení platnosti.
- Sledovat a analyzovat statistiku článku – sledování, kolikrát je článek použit, zobrazen a odeslán zákazníkům.
Jak uživatelé využijí řešení pro správu znalostí?
- Vyhledávat příslušné články znalostní báze přímo z aplikace Dynamics 365 Customer Service během práce se záznamem.
- Číst obsah vložených článků znalostní báze, včetně obrázků a videí.
- Poskytovat zákazníkům včasné a konzistentní informace při práci na jejich případech – a to pomocí akcí, jako jsou otevírání článku a sdílení informací či odesílání odkazu na článek klientům pomocí e-mailu.
Pomocí entity kategorie lze vytvořit hierarchická kategorická data pro seskupení záznamů. Kategorizace entit v aplikaci Dynamics 365 Customer Service umožňuje označit záznamy pro jednodušší vyhledávání. Entitu lze využít pro vytváření a správu logické struktury kategorií v aplikaci Dynamics 365 Customer Service a poté přidružit záznamy entity k jedné nebo více kategoriím. Kategorie jsou užitečné pro vytváření sestav, řazení, segmentaci a kategorizaci záznamů.
Šablony článků znalostní báze pomáhají autorům znalostní báze zjednodušením procesu vytváření článků znalostní báze. Šablony také pomáhají znalostním manažerům a autorům při udržování konzistence v budování značky, jazyka a struktury.
Když autor vybere šablonu pro vytvoření článku, jsou pole, která jsou definována v šabloně, předem vyplněna, což umožňuje autorovi soustředit se na hlavní obsah článku.
Správce znalostní báze může vytvářet šablony článků znalostní báze definováním nezbytných polí, jako je jazyk, název, klíčová slova a předmět. Tato pole budou předvyplněna při vytváření článku pomocí šablony a pomohou tím autorům rychleji článek zpracovat.
Jak vypadá proces vytváření a používání znalostních článků v centru služeb zákazníkům?
- Nejprve se vytvoří článek a označí ke kontrole.
- Recenzent může článek schválit, nebo odmítnout.
- Pokud je článek odmítnut, odešle se zpět k úpravám nebo aktualizacím.
- Pokud bude článek schválen, bude publikován na portálu.
Publikovaný článek je také k dispozici ve vyhledávání a lze jej v případě potřeby přeložit.
O řešení Microsoft Dynamics 365 Customer Service a jeho nasazení vám rádi poskytneme více informací. Stačí kliknout na tlačítko „Mám zájem“ vpravo dole.
Nebo se zaregistrujte k odběru článků zde a další tipy vám budou chodit do vaší e-mailové schránky (samozřejmě jde odběr opět i jednoduše zrušit).
Tým Konica Minolta IT Solutions Czech
Kategorie
- 8 STEPS Business Consultation
- Audit nastavení bezpečnosti a ochrany dat
- Audit strategie digitální transformace společnosti
- Audit technologické strategie
- Automotive CRM
- BA4 Assets
- BA4 Banking
- BA4 Base
- BA4 Cars
- BA4 Commerce
- BA4 Controlling
- BA4 Correction Entries
- BA4 CRIBIS
- BA4 Czech Payroll
- BA4 Depository
- BA4 EDI
- BA4 eDocs
- BA4 Equipment Register
- BA4 FA Inventory
- BA4 Finance
- BA4 Government
- BA4 Item Statements
- BA4 Job Queue
- BA4 Logistics
- BA4 PBI Analytics
- BA4 Work Equipment
- Balíčky pro vývoj a služby Microsoft Azure
- Bezpečnost
- Budoucnost HR je digitální
- Citizen Development
- Cloud and Security Consulting
- Consents pro Dynamics 365
- CRIBIS Connector
- Customer Engagement
- Datová řešení
- Digitalizace
- DMS & ECM řešení pro vaši chytrou kancelář
- Document management pro SAP ERP
- Document Management System
- Dynamics 365 Finance a Dynamics 365 Supply Chain Management
- Energetika
- Enterprise Content Management
- Fleetman
- Holdingy
- Chemická výroba
- Kentico Xperience
- Komunikace a spolupráce
- Licenční poradenství a optimalizace
- LMS365
- Microsoft AI
- Microsoft Azure
- Microsoft Cloud
- Microsoft Copilots
- Microsoft Defender
- Microsoft Dynamics 365 Business Central
- Microsoft Dynamics 365 Customer Service
- Microsoft Dynamics 365 Finance & Operations
- Microsoft Dynamics 365 Marketing
- Microsoft Dynamics 365 Sales
- Microsoft Fabric
- Microsoft Intune
- Microsoft Partner
- Microsoft Power Platform
- Microsoft Security
- Obchodní společnosti a velkoobchod
- Podnikové aplikace na Microsoft Power Platform
- Poradenství v oblasti bezpečnosti
- Poradenství v oblasti využití Microsoft Power Platform
- POS NG Retail
- Pricing Azure
- Professional Services
- Project Insights
- Projektový engineering a kusová výroba
- Real Estate & Development
- Real Estate Suite – Square2
- Retail a maloobchod
- ScanFlow Invoices
- Služby a poradenství k Microsoft 365
- Správa a zabezpečení pro školy
- SRM
- Státní správa a samospráva
- Talkey
- Video-analytické technologie a řešení
- Vývoj a služby Microsoft AZURE
- Workshopy k Microsoft 365
- Zabezpečení s Microsoft SECURITY
- Zdravotní pojišťovny
- Zdravotnictví
- Nezařazené
- Automotive
- Development
- HR
- Infor
- Konica Minolta IT Solutions Czech
- Microsoft 365
- Microsoft Dynamics 365
- Power Platform
- Produktivita 365
- Servisní organizace
- Strojírenství
- Vývoj softwaru na zakázku
- Yavica FlexProperty