Pracovní snídaně v Microsoftu – Proaktivní řízení obchodního oddělení v B2B segmentu

 

 

Zveme vás na pracovní snídani na téma Proaktivní řízení obchodního oddělení v B2B segmentu (s obchodním ředitelem Konica Minolta IT Solutions Czech)

 

Termín: v úterý 4. 2. 2020 (registrace od 8:30, zahájení v 9:00 hod.)

Místo: Microsoft, Vyskočilova 1561/4a, Praha

 

Jak řídit efektivně obchod v oblasti B2B?

Obchodní ředitel Pavel Vaněk ze společnosti Konica Minolta IT Solutions Czech vám představí svoji zkušenost s řízením obchodního týmu díky účinné analytice a efektivnímu plánování zdrojů.

Ukážeme vám klíčové trendy pro obchodní firmy, např. stanovení plánu, řízení zdrojů (lidé, výroba) a termínů (plán kapacit, maximalizace utilizace, vytěžování na projektech dle reportingu).

Představíme vám další užitečné nástroje pro řízení obchodu, které poskytuje Microsoft ve svém Business cloudu a které automatizují vaše běžné činnosti a zefektivní řízení lidí.

 

Komu je snídaně určena: obchodní nebo výkonní ředitelé, jednatelé a majitelé obchodních projektově orientovaných firem.

 

Registrujte se zde.

(Počet účastníků je omezen na max. 3 osoby z jedné společnosti.)

 

Těšíme se na vás

Konica Minolta IT Solutions Czech

Kategorie

Reference

Poptávka