Společnost Konica Minolta IT Solutions Czech vás zve na pracovní snídani Efektivní plánování servisních činností – aneb jak to dělat lépe.

 

Termín: ve čtvrtek 21. 11. 2019 (registrace od 8:30, zahájení v 9:00 hod.)

Místo: Microsoft, Vyskočilova 1561/4a, Praha

 

V průběhu snídaně probereme dva scénáře: výjezd servisního technika a práce na dispečinku.

Budeme se bavit o Dynamics 365 Field Service, tedy o tom, jak co nejlépe využít stávající zdroje, dovednosti a kapacity k efektivnímu výjezdu servisního technika. Rovněž se dotkneme i Dynamics 365 Customer Service, tedy toho, jak správně řídit frontu požadavků a znalostní báze a jak tyto informace sdílet se zákazníky.

 

Dále jsou na programu následující témata:

  • Plánovací vývěska – pomocník a rádce
  • Monitoring a vzdálená správa zařízení u zákazníků
  • Naplánování servisního úkonu
  • Prediktivní údržba

 

Komu je snídaně určena: Finanční ředitel, majitel, jednatel, ředitel servisu.

 

Registrujte se zde.

(Počet účastníků je omezen na max. 3 osoby z jedné společnosti.)

 

Těšíme se na vás

Konica Minolta IT Solutions Czech

Kategorie

Reference

Poptávka