Jak využít všechny výhody řízeného skladu

/

Pro vedoucí pracovníky skladů je důležité mít přehled o aktuálním dění ve skladu. Umět sledovat zásobu práce, rychle a přehledně řídit a řešit běžné odchylky v procesech (jako například rozdíly mezi daty v systému a skutečným stavem skladu), výkon skladu z pohledu volných skladovacích kapacit nebo výkon jednotlivých zaměstnanců.

Pro operativní řízení skladu lze využít předpřipravené pracovní prostory, které si může uživatel snadno rozšířit doplněním vlastních přehledů, aktivních dlaždic i užitečných odkazů.

  • Plánování výstupní práce – přehledy o nezahájených pracích a aktuálním stavu zpracování zásoby práce
  • Sledování výstupní práce – přehled zpracování práce typu doplnění a výjimek práce (chyby ve skladu)

Planovani vystupni prace

Možnost hodnocení a analýzy výkonu skladu (expedice, příjmy a inventury) pomocí připraveného dashboardu PowerBI.

Vykon skladu

Dále systém nabízí celou řadu diagnostických nástrojů, kterými lze snadno dohledat nedostatky v nastavení jednotlivých pracovních činností – např. protokol historie vytvoření práce.

Protokol historie vytvoreni prace


Přemýšlíte o implementaci moderního ERP systému ve své společnosti a chcete se dozvědět o řešení Microsoft Dynamics 365 Finance & Operations více? Stačí kliknout na tlačítko „Mám zájem“ vpravo dole a naši konzultanti vám rádi vše vysvětlí.


Libor Štejdýř, Solution Architect

Konica Minolta IT Solutions Czech
kmits.cz/li

Kategorie

Reference

Poptávka