Chytré technologie pro údržbu a servis v terénu
Pohybujete se profesně na poli servisních služeb poskytovaných v terénu? Řešíte závady nebo problémy s použitím strojů, nebo jiných fyzických produktů u vašich zákazníků? Zaměřte svou pozornost na technologické trendy, které vám pomohou ušetřit práci, snížit náklady a zlepšit zákaznickou zkušenost.
Třeba rozšířená realita už zdaleka není žádnou sci-fi technologií budoucnosti. Stává se běžným nástrojem v mnoha výrobních závodech nebo v servisních organizacích. Nezůstaňte pozadu za konkurencí. Zredukujte dlouhý seznam čekajících klientských požadavků a zlepšete řízení vašeho servisního oddělení. Moderní technologie, jako je Konica Minolta AIReLink nebo systém Microsoft Field Service vás v tom podpoří.
Rozšířená realita
Podívejte se na webinář věnovaný právě tomuto tématu. Jak ušetřit výjezd servisních týmů s rozšířenou realitou. Vyžádejte si záznam.
Jedním z profesionálních nástrojů, který by neměl uniknout vaší pozornosti je aplikace Konica Minolta AIRe Link. Využijete ji v kombinaci s telefonemnebo tabletem s kamerou a s chytrými brýlemi RealWear. Vše je snadno použitelné a stále připravené. Svým zákazníkům tak můžete poskytnout okamžitou pomoc odkudkoliv. Ušetříte si výjezdy servisních týmů a zlepšíte zákaznickou zkušenost. Jak to celé funguje? Podívejte se zde.
Rozšířená realita otevírá nové možnosti pro vzdálenou podporu i techniky v terénu. AIRe Link vám pomůže při školení nebo umožní efektivnější servisní zásah na dálku. Vzdálená podpora vidí přesně to, co zákazník, technik nebo partner. Velmi přesně může diagnostikovat problém, případně vás navede přímo k jeho vyřešení s pomocí vizuálních prvků v obrazu. Seniorní expert tak může vyřešit problém bez nutnosti zdlouhavého cestování, případně se na výjezd lépe připravit.
Umělá inteligence
Umělá inteligence je motorem, který pohání software pro správu terénních služeb. Výhod a funkcí přináší hned několik.
- Užijte si automatické plánování úloh. Složité algoritmy pracují pro vás. Pomáhají naplánovat práci techniků, aniž by docházelo k překrývání času nebo nadměrnému zahlcení pracovníka. Váš dispečink pracuje snáze a spolehlivě. Technici vždy znají svůj rozvrh a požadavky na každý den.
- A co zakázky s nutností okamžitého řešení? Když vás zákazník osloví na poslední chvíli, nemusíte propadat panice. Snadno zjistíte, kdo z vašich lidí má ve svém rozvrhu místo nebo kdo je blízko lokalitě zakázky. Úkoly jednoduše přidělujete za běhu podle polohy techniků, jejich dovedností a dostupnosti. V pohodě a bez stresu.
- Datová analýza vám pomůže promýšlet práci a chytře nastavovat procesy. S využitím patřičných dat můžete být proaktivní. Posoudíte, jak nejlépe přistupovat k jednotlivým zakázkám na základě informací v reálném čase. Vše pečlivě naplánujete ještě před nasazením techniků. Předejdete kritickým situacím. A když se něco přece jen nepovede, budete vědět, kde je problém, jak ho napravit a co udělat pro to, aby se to v budoucnu neopakovalo. Již nikdy váhavé věty typu: „Mohl jsem, chtěl, měl jsem ….“
Cloudové aplikace
Cloudové aplikace rozšiřují prostor pro management terénních služeb a umožňují práci na dálku. Když pracujete v cloudu, potřebné informace máte dostupné kdykoliv a kdekoliv. Ano, i v tak praktické oblasti, jakou jsou servis a údržba, je tento model do značné míry využitelný. Vaši pracovníci mohou sdílet informace na dálku, komunikovat se zákazníky i kolegy. Zbavíte se navíc nadměrné administrativy a papírování. Vše máte na jednom místě a po ruce.
Technické zaměření zahrnuje také technické postupy a dokumentaci. Ty jsou stále více podporované softwarem pro správu služeb v terénu. Taková strategie je prokazatelně efektivnější, produktivnější i ziskovější.
Prediktivní údržba
Dává servisním službám nový rozměr. Čekáte na své zákazníky, až si sami vyžádají servis? V dnešní době to lze řešit lépe. Pokud se cokoliv pokazí, díky internetu věcí (Internet of Things – IoT) můžete údržbu předvídat. Odhalíte potíže dříve, než k nim dojde. Prediktivní údržba předčí tu preventivní. Ve zkratce, jak to funguje. Připojené senzory uvnitř strojů detekují nesrovnalosti a pošlou vám notifikaci. Podle dostupných dat, na základě doporučení systému a ve spojení se zákazníkem sami rozhodnete, jak opravu řešit a vyřešíte ji.
Samoobslužné portály
Aneb zeptejte se chatbota. V době covidové krize se tato oblast stala populární. Samoobslužná řešení fungují jako prvotní kontakt mezi zákazníkem a organizací. Rychle zachycují podrobnosti o konkrétním problému. Widgety pro zasílání textových zpráv, informace, které zákazníci poskytují na samooblužné platformě, to vše vám poskytne včasné informace k zachycení a řešení požadavků.
Mobilní aplikace
Udržují informace v pohybu v reálném čase. Zákazník má takzvanou přímou linku na servisního technika. Lidé chtějí vědět, co mohou očekávat a mobilní aplikace pro obě strany je skvělým prostředkem k okamžité komunikaci.
Bezhotovostní platba
Jak často se na ni zákazníci ptají? A kolik lidí dnes u sebe má vždy potřebnou hotovost? Bezhotovostní platba je dnes pro většinu lidí již samozřejmostí. Mobilní a online platební portály nabízí pohodlí a flexibilitu.
Využijte pokrok moderních technologií pro práci vašeho servisního oddělení. I v tomto oboru dochází k rychlé proměně. Buďte u toho a zůstaňte vždy o krok napřed před konkurencí.
Pomůžeme vám s tím. Podívejte se na náš webinář. Máte-li jiné požadavky a dotazy, rovnou nás kontaktujte. Rádi s vámi vše projednáme.
Kategorie
- 8 STEPS Business Consultation
- Audit nastavení bezpečnosti a ochrany dat
- Audit strategie digitální transformace společnosti
- Audit technologické strategie
- Automotive CRM
- BA4 Assets
- BA4 Banking
- BA4 Base
- BA4 Cars
- BA4 Commerce
- BA4 Controlling
- BA4 Correction Entries
- BA4 CRIBIS
- BA4 Czech Payroll
- BA4 Depository
- BA4 EDI
- BA4 eDocs
- BA4 Equipment Register
- BA4 FA Inventory
- BA4 Finance
- BA4 Government
- BA4 Item Statements
- BA4 Job Queue
- BA4 Logistics
- BA4 PBI Analytics
- BA4 Work Equipment
- Balíčky pro vývoj a služby Microsoft Azure
- Bezpečnost
- Budoucnost HR je digitální
- Citizen Development
- Cloud and Security Consulting
- Consents pro Dynamics 365
- CRIBIS Connector
- Customer Engagement
- Digitalizace
- DMS & ECM řešení pro vaši chytrou kancelář
- Document management pro SAP ERP
- Document Management System
- Dynamics 365 Finance a Dynamics 365 Supply Chain Management
- Energetika
- Enterprise Content Management
- Fleetman
- Holdingy
- Chemická výroba
- Kentico Xperience
- Komunikace a spolupráce
- Licenční poradenství a optimalizace
- LMS365
- Microsoft AI
- Microsoft Azure
- Microsoft Cloud
- Microsoft Copilots
- Microsoft Defender
- Microsoft Dynamics 365 Business Central
- Microsoft Dynamics 365 Customer Service
- Microsoft Dynamics 365 Finance & Operations
- Microsoft Dynamics 365 Marketing
- Microsoft Dynamics 365 Sales
- Microsoft Intune
- Microsoft Partner
- Microsoft Power Platform
- Microsoft Security
- Obchodní společnosti a velkoobchod
- Podnikové aplikace na Microsoft Power Platform
- Poradenství v oblasti bezpečnosti
- Poradenství v oblasti využití Microsoft Power Platform
- POS NG Retail
- Pricing Azure
- Professional Services
- Project Insights
- Projektový engineering a kusová výroba
- Real Estate & Development
- Real Estate Suite – Square2
- Retail a maloobchod
- ScanFlow Invoices
- Služby a poradenství k Microsoft 365
- Správa a zabezpečení pro školy
- SRM
- Státní správa a samospráva
- Talkey
- Video-analytické technologie a řešení
- Vývoj a služby Microsoft AZURE
- Workshopy k Microsoft 365
- Zabezpečení s Microsoft SECURITY
- Zdravotní pojišťovny
- Zdravotnictví
- Nezařazené
- Automotive
- Development
- HR
- Infor
- Konica Minolta IT Solutions Czech
- Microsoft 365
- Microsoft Dynamics 365
- Power Platform
- Produktivita 365
- Servisní organizace
- Strojírenství
- Vývoj softwaru na zakázku
- Yavica FlexProperty