3 nejčastější problémy zákaznické péče. A jak je řešit.
Pomalé odbavení požadavků. Špatná dostupnost informací pro servisní pracovníky. Neschopnost využít zkušenosti servisu pro lepší prodej.
Pokud takové věci řešíte i na vašem helpdesku nebo zákaznickém servisu, máme pár tipů, jak se s nimi vypořádat efektivněji. Poradíme také, jak k tomu vyzbrojit váš zákaznický servis technologicky.
Pokud raději posloucháte, než čtete, máme pro vás na toto téma webinář „Jak získat náskok v zákaznické péči“, který vysíláme dne 29.3. v 9:30. Registrace (a vice informací) zde.
1.Pomalé odbavení požadavků.
Dlouhé čekání ať už „na lince“, nebo na vyřízení požadavku bývá často nejvýznamnějším faktorem špatné zákaznické zkušenosti. Automatizace “low touch” kanálů jako je chat se zapojením prediktivních funkcí umělé inteligence může výrazně zrychlit odbavení jednodušších požadavků. Dobrá zpráva je, že těch bývá většina.
Miami Dolphins jsou nejen fotbalový klub, ale také provozovatel velkého multifunkčního stadionu. Jejich zaměstnanci trávili stále větší množství času vyřizováním velkého množství dotazů o událostech a místě, kde se konaly. Aby Delfíni zbavili své servisní pracovníky opakovaných dotazů, použili technologii Microsoft k vytvoření chatbota. Předpokládali, že by bot mohl v prvním roce vyřídit 10 tisíc dotazů, ale skutečnost překonala všechna očekávání. Zodpovězených dotazů bylo více než 40 tisíc. Bot úspěšně vyřešil 97 % dotazů návštěvníků jejich stránek. Zbytek nechává na servisních agentech, kteří nyní mají více času soustředit se na poskytování výjimečných služeb a zvyšování prodeje vstupenek.
Zjednodušený příklad, jak to může v praxi také vypadat, najdete také v tomto videu:
2.Dostupnost informací
Cílem je poskytnout “správnou odpověď vždy a napoprvé”. Dostupná a dobře strukturovaná znalostní báze zvýší úspěšnost vašich operátorů, přidá jim na sebevědomí. A jistě také zlepší zákaznickou zkušenost.
Společnost SHI Cryogenics implementovala Dynamics 365 Customer Service, aby modernizovala svou zákaznickou podporu. Přizpůsobení systému pro správu případů v D365 CS zjednodušilo backendové procesy výměny vadných kusů zařízení za nové produkty; byli schopni lépe spravovat články znalostní databáze specifické pro daný produkt a díky snadnému přístupu k těmto materiálům mohli operátoři globálního servisu lépe sdílet své odborné znalosti a urychlit řešení problémů. Využívali jediný zdroj pravdy pro celou organizaci. Výsledkem bylo zkrácení průměrné doby opravy z 60 na 14 dní.
Podívejte se na celou případovou studii SHI Cryogenics zdarma zde.
Podle studie Forrester očekává 48% managerů zákaznického servisu zlepšení CSAT (zákaznické zkušenosti), pokud se zlepší přístup operátorů k interním nástrojům pro sdílení informací.
V našem článku zde najdete více o výhodách sdílené znalostní báze a také o tom, jak s ní pracuje Microsoft Dynamics 365 Customer Service.
3.Využití signálů ze servisu pro lepší prodej
Analýza případů zákaznického servisu nedává jen vstupy pro zlepšení vlastního zákaznického servisu. Problémy, které zákazníci řeší, jsou cennou znalostí pro account based sales a marketing (360° pohled na zákazníka). Trendy v zákaznických požadavcích pak pomohou produktovému marketing lépe definovat propozici. Tady se ukazuje naplno výhoda toho, kdy zákaznická péče funguje na stejné technologické a datové základně jako systémy pro obchod a marketing. Lidé z různých oddělení mohou pracovat s jednotnými a úplnými daty o zákaznících.
Vaši konkurenti už to ostatně také tuší:
46 % managerů kontaktních center uvedlo, že zlepšení integrace systémů kontaktních center s jinými systémy (např. CRM) je hlavním obchodním cílem (studie Forrester)
38 % říká, že propojení servisních a CRM systémů zlepšuje schopnost poskytovat personalizované služby a prodej.
Stáhněte si kompletní studii Forrester Consulting zdarma zde
Tento „platformní“ přístup propojených systémů, které pracují se stejnými daty v různých aplikacích jednou z hlavních výhod Microsoft Dynamics 365 aplikací. Maximálně propojují funkcionality CRM aplikací (Dynamics 365 Marketing, Dynamics 365 Sales) s aplikací pro zákaznickou péči a kontaktní centra (Dynamics 365 Customer Service). Díky společným datům pak umožňuje praktické analýzy vašich dat trendů v Dynamics 365 Customer Insights.
Více o funkcích Dynamics 365 Customer Insight a Customer Data Platform Microsoftu najdete také v našem článku zde.
Pokud vás zaujalo, s čím umí v zákaznickém servisu pomoci platforma Microsoft Dynamics 365, kontaktujte nás tlačítkem poptávka. Rádi s vámi probereme vaše konkrétní potřeby a požadavky osobně.
Nebo se připojte na náš webinář „Jak získat náskok v zákaznické péči“, který vysíláme dne 29.3. v 9:30. Registrace (a vice informací) zde.
Kategorie
- 8 STEPS Business Consultation
- Audit nastavení bezpečnosti a ochrany dat
- Audit strategie digitální transformace společnosti
- Audit technologické strategie
- Automotive CRM
- BA4 Assets
- BA4 Banking
- BA4 Base
- BA4 Cars
- BA4 Commerce
- BA4 Controlling
- BA4 Correction Entries
- BA4 CRIBIS
- BA4 Czech Payroll
- BA4 Depository
- BA4 EDI
- BA4 eDocs
- BA4 Equipment Register
- BA4 FA Inventory
- BA4 Finance
- BA4 Government
- BA4 Item Statements
- BA4 Job Queue
- BA4 Logistics
- BA4 PBI Analytics
- BA4 Work Equipment
- Balíčky pro vývoj a služby Microsoft Azure
- Bezpečnost
- Budoucnost HR je digitální
- Citizen Development
- Cloud and Security Consulting
- Consents pro Dynamics 365
- CRIBIS Connector
- Customer Engagement
- Digitalizace
- DMS & ECM řešení pro vaši chytrou kancelář
- Document management pro SAP ERP
- Document Management System
- Dynamics 365 Finance a Dynamics 365 Supply Chain Management
- Energetika
- Enterprise Content Management
- Fleetman
- Holdingy
- Chemická výroba
- Kentico Xperience
- Komunikace a spolupráce
- Licenční poradenství a optimalizace
- LMS365
- Microsoft AI
- Microsoft Azure
- Microsoft Cloud
- Microsoft Copilots
- Microsoft Defender
- Microsoft Dynamics 365 Business Central
- Microsoft Dynamics 365 Customer Service
- Microsoft Dynamics 365 Finance & Operations
- Microsoft Dynamics 365 Marketing
- Microsoft Dynamics 365 Sales
- Microsoft Intune
- Microsoft Partner
- Microsoft Power Platform
- Microsoft Security
- Obchodní společnosti a velkoobchod
- Podnikové aplikace na Microsoft Power Platform
- Poradenství v oblasti bezpečnosti
- Poradenství v oblasti využití Microsoft Power Platform
- POS NG Retail
- Pricing Azure
- Professional Services
- Project Insights
- Projektový engineering a kusová výroba
- Real Estate & Development
- Real Estate Suite – Square2
- Retail a maloobchod
- ScanFlow Invoices
- Služby a poradenství k Microsoft 365
- Správa a zabezpečení pro školy
- SRM
- Státní správa a samospráva
- Talkey
- Video-analytické technologie a řešení
- Vývoj a služby Microsoft AZURE
- Workshopy k Microsoft 365
- Zabezpečení s Microsoft SECURITY
- Zdravotní pojišťovny
- Zdravotnictví
- Nezařazené
- Automotive
- Development
- HR
- Infor
- Konica Minolta IT Solutions Czech
- Microsoft 365
- Microsoft Dynamics 365
- Power Platform
- Produktivita 365
- Servisní organizace
- Strojírenství
- Vývoj softwaru na zakázku
- Yavica FlexProperty