Jak na to: poznámkový blok připraví robot

/ OneNotePower Automate

Už jsme si ukázali, jak připravit osobní automatizaci pomocí #PowerAutomate a jak si nechat vygenerovat položky do kalendáře nebo „rozhodit“ úkoly do #MicrosoftPlanner. Teď už je řada na vás! Pojďte si to také vyzkoušet.

Pomůžeme vám připravit automatizaci, která vytvoří novou stránku ve OneNote před každou schůzkou, abyste si mohli dělat poznámky a mít je na jednom místě.

Jak postupovat?
  1. Otevřete stránku http://powerautomate.microsoft.com/
  2. Pokud nemáte přístup, požádejte si o něj u vašeho IT oddělení
  3. V menu nalevo si vyberte Vytvořit nový (+)
  4. Ve vyhledávání napravo zadejte „OneNote“ a potvrďte
  5. Ukáže se vám galerie připravených šablon
  6. Vyberte si šablonu „Create a OnoNote Page for upcoming event“ (vytvořit OneNote stránku pro nasledujíci událost“)
  7. Vyberte si kalendář, který se má sledovat
  8. Vyberte si OneNote, do kterého se má zapisovat
  9. Vyberte si sekci, do které se mají stránky vytvářet
  10. A klikněte na vytvořit flow

A to je všechno! Vaše první automatizace je hotová 🙂

Dejte nám vědět, co se vám podařilo zautomatizovat, na našem LinkedIn profilu https://kmits.cz/365li

Pokud chcete vědět, jak využít tuto, ale i další funkčnosti týkající se osobní automatizace, podívejte se na podcast níže.

Tým Konica Minolta IT Solutions Czech

kmits.cz/li

Klikněte na „Nastavit připomenutí“, aby Vám před začátkem premiéry přišla notifikace.

Zaregistrujte se k odběru článků zde.

 

Kategorie

Reference

Poptávka