Jak na to: vytvoření seznamu běžných (pracovních) úkolů aneb jak na nic nezapomenout

/ ToDo

Pokud hledáte úkolovníček, který bude fungovat jak na ve webovém prohlížeči, tak na mobilu, a ještě navíc bude obsahovat úkoly z Outlooku, aplikace ToDo je tím pravým právě pro vás.

Jak to funguje?

Vyberete si ze seznamu úkoly, které potřebujete / chcete stihnout „dnes“, a zařadíte si je do pohledu „Můj den“ (My day). Aplikace vám ukáže v samostatném pohledu úkoly, které máte jako důležité (Important), a také ukáže e-maily, které jste si označili jako „follow-up“, tedy že na ně máte ještě reagovat.

Pokud využíváte aplikaci Planner, vaše úkoly z projektů se vám ukáží také v aplikaci ToDo, takže nemusíte otevírat další aplikace.

Samozřejmostí jsou též vlastní seznamy, například úkoly týkající se služebních cest nebo dalších aktivit, které by se daly označit jako vaše soukromě-firemní úkoly.

Podívejte se, jak aplikace ToDo vypadá:


Pokud chcete vědět, jak tuto, ale i další funkčnosti kolem ekosystému úkolů běžně využívat v každodenní praxi, podívejte se na podcast níže.

Tým Konica Minolta IT Solutions Czech

kmits.cz/li

Klikněte na „Nastavit připomenutí“, aby Vám před začátkem premiéry přišla notifikace.

Zaregistrujte se k odběru článků zde.

Kategorie

Reference

Poptávka