Funkce
S čím vám aplikace pomůže
Konica Minolta Automotive CRM je moderní prodejní nástroj. Pokrývá potřeby auto dealerů od získávání leadů, přes jejich správu, rozvoj, proces vlastního prodeje i následnou péči, včetně integrace na nejrozšířenější DMS systémy. Byl navržen přímo s auto dealery, přináší digitální transformaci do prodejního procesu a zvyšuje jeho úspěšnost.
Přehled všech funkcionalit - video
Podívejte se na záznam webináře, který vám představí celou aplikaci komplexně. Uvidíte:
- Trendy v prodeji automobilů – proč digitalizovat?
- Přehled funkcionalit aplikace
- Uživatelské scénáře
- Demo – ukázka aplikace
Správa leadů, pipeline a aktivit
- Získejte a zpracujte na jednom místě leady z rozmanitých kanálů, jako je email, online kampaně, sociální sítě, přímé telefonáty apod.
- Plánujte a organizujte aktivity, využívejte automatické návazné aktivity (follow-ups) a pokryjte celou cestu zákazníka od získání kontaktu až na poprodejní servis
- Vytvářejte leady na základě upozornění na konec financování nebo přednastavené stáří vozidla
- Přiřazujte leady prodejcům, měřte dobu odezvy na příchozí leady a dostávejte upozornění na čekajících nové leady.
- Analyzujte strukturu a zdroje leadů pro zlepšení marketingové strategie a prodejního procesu.
- Eliminujte zanedbané příležitosti, sledujte statistiky aktivit, abyste zajistili, že žádná příležitost nezůstane nevyužita.
Jednotný 360° pohled na zákazníka
- Udržujte všechna data a dokumenty o zákaznících na jednom místě, včetně historie interakcí, plánovaných aktivit, servisních schůzek, marketingových poznatků, stížností a klasifikace zákazníků.
- Prohlédněte si osobní údaje, záliby, řidičské průkazy, preference, transakce, historii prodeje a další.
- Zjistěte jak a kolik výnosů zákazníci generují pro vaši firmu.
- Zkontrolujte vztahy zákazníků k firmám a dalším kontaktům, včetně peněžních transakcí s nimi spojených.
- Prohlédněte si současná a předchozí vlastněná vozidla.
360° správa vozidel
- Správa individuálních zákazníků, prodejů do flotil nebo výkupů vozidel v prostředí více značek.
- Zobrazte všechny informace o aktivitách, transakcích a zákaznících v jednom 360° pohledu na vozidlo.
- Vyhledávejte podle specifikace modelu, dostupnosti, stavu, cenového rozpětí, barvy, příslušenství atd.
- Vyhledávání napříč více značkami v rámci evidence zásob
- Vytvářejte nabídky, nové potenciální zákazníky nebo příležitosti z vybraných vozidel.
- Přijímejte notifikace při změně stavu výroby.
- Správa fronty rezervací.
Plánování a správa zdrojů
- Rezervujte si v kalendáři vozidla, zkušební jízdy, pronájmy, přesuny nebo jiné činnosti s vozidly.
- Přidejte snadno údaje o řidiči, tiskněte požadovanou dokumentaci k podpisu a udržujte přehledné záznamy všech relevantních informací.
- Zaznamenávejte konečný stav vozidla po jeho vrácení, včetně sledování ujetých kilometrů, stavu GPS, spotřeby paliva a případného poškození, což umožňuje získat komplexní přehled o používání vozidla.
- Plánujte a rezervujte různé zdroje, jako je myčka, dílna nebo předávací místnosti.
- Spusťte automaticky návazné aktivity a spravujte náhradní vozidla a dlouhodobé pronájmy ve stejném systému.
Jednodušší práce se smlouvami
- Sledování příležitostí a jejich přeměna v prodejní smlouvy, řízení konkrétních okamžiků podpisu smlouvy a dodání vozidla.
- Plánujte a organizujte činnosti při prodeji, předprodejní servis a předání vozidla
- Sledujte stav objednaných vozidel a poskytujte přehled o jejich dostupnosti v reálném čase.
- Zaznamenávejte podrobnosti o financování a pojištění vozidel
- Aktualizujte databázi vozidel, automatizujte generování potenciálních zákazníků a tiskněte smlouvy pro efektivní marketing a prodej.
Výkup vozidel
– Komplexní přehled o vlastněných vozidlech, potenciálních výkupech a historii jejich hodnoty v průběhu času,
– Sledujte obchodní jednání se zákazníkem a jednotlivé fáze procesu výkupu
– Sledujte marže a náklady na opravy pro kompletní přehled o výkupech
– Vytiskněte kupní smlouvu společně s formulářem nacenění.
Marketing a poznatky o zákaznících
- Využijte jednotnou datovou základnu k efektivní segmentaci zákazníků. Oslovte je a přitáhněte personalizovaným a relevantním obsahem.
- Vytvářejte zákaznické cesty podle různých kritérií
- Spravujte marketingové akce včetně sledování nákladů a koordinace souvisejících činností.
- Pracujte systematicky s marketingovými assety, využijte je v různých kampaních
- Nastavte vlastní signály a automatizaci pro personalizovanou komunikaci na základě chování zákazníků
- Správa souhlasů GDPR
Vyřizování dotazů, požadavků a stížností zákazníků
- Vyřizujte dotazy nebo stížnosti z různých komunikačních kanálů – telefonáty, e-maily, sociální média atd.
- 360° pohled na každého zákazníka přímo v rámci řešení případu, okamžitá dostupnost všech relevantních údajů.
- Propojujte jednotlivé případy s vozidly, navrhovanými servisními úkony nebo se inspirujte podobnými případy.
- Využijte informace o servisní schůzce pro obchodní kontakt se zákazníkem
- Využijte pro své call centrum, včetně automatizovaných front.
- Využívejte nové formuláře určeně speciálně pro záznam poznatků z telefonních hovorů.
Analýza dat, KPI a reporting
- Nastavte snadno KPI pro své obchodní zástupce, řiďte výkonnost na základě dat
- Sledujte rozdíly mezi plánovanými cíli a skutečnými výsledky.
- Přizpůsobitelné řídicí panely a grafy vytvořené podle zpětné vazby uživatelů
- Využijte náš startovací balíček Power BI naplno a přizpůsobte si jej podle svých konkrétních potřeb.
Připojte se k našim spokojeným zákazníkům
Společnosti, které využívají Automotive CRM, budou vždy o krok před konkurencí.