Inteligentní zpracování zpětné vazby a tvorba dotazníků

/ Customer Voice

Už to bude rok, co společnost Microsoft představila Forms Pro, která rozšiřovala aplikaci Forms o řadu funkcí, včetně funkcí svázaných se službou Common Data Service. Stala se tak navrhovanou náhradou za předchozí „Voice of the Customer“, který býval součástí Dynamics 365.  

Nyní přichází další změna a tou je Customer Voice. 

Dynamics 365 Customer Voice není jen změna názvu, ale jedná se o nový produkt, který má Forms Pro nahradit. Customer Voice se primárně zaměřuje na správu zpětné vazby od zákazníků na více úrovních. 

Jaké výhody přináší Customer Voice? 

Největší výhodou Customer Voice oproti předchozím produktům na tvorbu a správu dotazníků spatřujeme v rozdělení práce na jednotlivé projekty a k nim spojené reportovací nástroje. V produktu Forms Pro měl uživatel přístup ke všem svým dotazníkům v jedné “složce”, a ta se mohla lehce stát nepřehlednou.

Nutno doplnit, že po zakoupení licencí na Forms Pro (Customer Voice) končí veškeré administrativní záležitosti a nastavování – můžete se rovnou pustit do tvorby dotazníků.

O řešení Microsoft Dynamics 365 Customer Service a jeho nasazení vám rádi poskytneme více informací. Stačí kliknout na tlačítko „Mám zájem“ vpravo dole. 

Nebo se zaregistrujte k odběru článků zde a další tipy vám budou chodit do vaší e-mailové schránky (samozřejmě jde odběr opět i jednoduše zrušit).

Tým Konica Minolta IT Solutions Czech

kmits.cz/li

Kategorie

Reference

Poptávka