Integrovaný skener vizitek zrychlí práci s kontakty v CRM

/

Je váš stůl plný vizitek a nechce se vám zadávat všechny potřebné informace ručně do CRM systému? Chcete zamezit překlepům při ručním zadávaní nového kontaktu nebo leadu a nebo se prostě potřebujete soustředit na důležitější úkoly?  

Integrovaný skener vizitek v  aplikaci Dynamics 365 Sales pomáhá prodejcům rychle a efektivně naskenovat vizitky a vyplnit tak data do polí pro vytvoření nového zájemce (lead) nebo kontaktu. 

Umělá inteligence rozpozná kromě kontaktních informací i údaje o pracovní pozici nebo o názvu a adrese společnosti, ve které kontakt/zájemce pracuje. Po samotném naskenovaní může obchodník doplněné údaje zkontrolovat a samozřejmě i upravit. Ani uložení samotné fotografie vizitky není problém. Prodejce v aplikaci uvidí i poznámky, které si na vizitku poznačil. 

Dostupnost na mobilních zařízeních 

V  mobilu nebo tabletu může obchodník vyfotografovat vizitku z prostředí aplikace Dynamics 365, která je dostupná na všech platformách, nebo přímo z webového prohlížeče. 

Pokud chcete vědět, jak nejen tuto, ale i další funkčnosti v Dynamics 365 Sales běžně využívat v každodenní praxi, podívejte se na páteční podcast na kmits.cz/365yt.

Nebo se zaregistrujte k odběru článků zde a další tipy vám budou chodit do vaší e-mailové schránky (samozřejmě jde odběr opět i jednoduše zrušit).

 

Tým Konica Minolta IT Solutions Czech

kmits.cz/li

Kategorie

Reference

Poptávka