Jak získat kontrolu nad nástupem zaměstnance?

/ HR

Ztrácíte někdy kontrolu nad nástupem nového zaměstnance, když mu potřebujete zajistit vše nezbytné? Např. oddělení IT nestihlo včas připravit notebook.

Pomoc ve formě Microsoft Dynamics

I v tomto případě vám může pomoci systém Microsoft Dynamics 365 HR. Nyní vám ukážeme, jak na to. Můžete si nastavit tzv. kontrolní seznam úkolů do elektronického workflow, které je třeba při nástupu zaměstnance udělat. Určíte, kdy mají být tyto úkoly splněny vzhledem k datu nástupu (před, k datu nástupu, po) a určíte zodpovědnou osobu nebo oddělení. Pak již stačí „jenom“ plnění přidělených úkolů online sledovat. Chcete vědět více?

Výhody pro vás? Máte celý proces online pod kontrolou. Vidíte kdykoli, kdo svůj úkol ještě nesplnil a kdo ano. Nezapomenete na nic důležitého a ušetříte čas..

Chcete se dozvědět více? Zúčastněte se našeho webináře 22. 9. 2020.

Pokud se chcete dozvědět více  i o dalších tématech týkajících se HR, připravili jsme pro vás ve spolupráci se společností CONECTIO sérii webinářů „Digitalizace pro lepší práci HR“. Více informací k webinářům a registraci naleznete zde.

Potřebujete řešit konkrétní problematiku ve své společnosti? Neváhejte nás kontaktovat

 

Tým Konica Minolta IT Solutions Czech

kmits.cz/li

Kategorie

Reference

Poptávka